VINCI Facilities: we denderen de top 3 van multi-service providers binnen!

De Hospitality Group publiceerde recentelijk de resultaten van hun derde FM Provider Performance Onderzoek. VINCI Facilities laat een opvallende stijging zien als multi-service provider. Onze performance steeg van een 6,6 naar een 7,4. Extra opvallend omdat andere providers gelijk scoorden aan voorgaande jaren. Met deze score zijn we een van de beste drie multi-service providers van Nederland. Een resultaat waar we trots op zijn! 

Onze opdrachtgevers geven aan dat VINCI goed is in multi-servicesoplossingen. Zo houdt de opdrachtgever zelf de regie en wij voeren een breed scala diensten uit. Onze opdrachtgevers waarderen de manier waarop wij onze contractuele afspraken nakomen, onze managementrapportages en het financiële beheer. Businessunit Manager Krista Schouten: “Onze opdrachtgevers zijn in control doordat wij hen betrouwbare en accurate informatie geven. Dat waarderen ze enorm.”

VINCI Facilities: we denderen de top 3 van multi-service providers binnen!

 

Multi-services binnen de industrie

Een van de opdrachtgevers waar we zo’n multi-servicecontract hebben, is een grote bierbrouwerij. Hier voeren wij een scala aan facilitaire services uit. Wij informeren hen over onze prestaties en de klant heeft 24/7 inzicht in onze prestaties door ons online platform. “We voeren gesprekken over verbeteringen op basis van data, niet op basis van onderbuikgevoel. Daardoor kan de klant gemakkelijker beslissingen nemen,” aldus onze contractmanager Martijn Schakelaar. “We zijn een betrouwbare en integere partner voor hen en onze andere opdrachtgevers.” Dit onderschrijft het onderzoek: we behalen de hoogste score op betrouwbaarheid en integriteit van de FM-providers.

Onze achtergrond: hard services

Het onderhoud aan technische installaties, is de dienst waarmee we jaren geleden zijn begonnen. Langzaamaan kwamen daar steeds meer soft services bij: catering, receptie, schoonmaak en beveiliging bijvoorbeeld. Uiteindelijk leidde dit tot een integrated facilities aanpak. Deze achtergrond zorgt voor een sterke basis op het gebied van contract compliance, klantmanagement en managementrapportages. Hierdoor laten we veel oorspronkelijk soft service providers achter ons in de ranking van het onderzoek.

Onze kracht zit vooral in de vakmanschap, rapportages en financieel beheer Hierop scoren wij (en andere hard service providers) beter dan soft service providers. Het onderzoeksrapport zegt hierover: “Opdrachtgevers zijn vooral tevreden over de transparantie over de performance en het verbinden van multidisciplinaire kennis en kunde. Hard service providers zijn dus goed in staat om specifieke vakkennis te delen en integraal in te zetten bij de opdrachtgever.”

VINCI Facilities: we denderen de top 3 van multi-service providers binnen! 1

En de verbeterpunten

Natuurlijk zien we dit onderzoek ook als leermoment. Ook hier bevestigt het onderzoek waar we op dit moment achter de schermen mee bezig zijn om te verbeteren. Allereerst is dat het delen van best practice van onze opdrachtgevers, we krijgen vaak terug van onze klanten dat we te bescheiden zijn. Het delen van die informatie moet beter, sneller en effectiever. Krista geeft een vooruitblik op wat er nog komen gaat: “Momenteel voeren we de laatste test uit voor onze online rapportage oplossing, waarbij onze klanten dagelijks, in een overzichtelijk dashboard, de voortgang op meldingen, preventief onderhoud én kosten kunnen volgen.  We zijn tenslotte niet voor niets een koploper op het gebied van innovatie en continu verbeteren!”

Bekijk voor meer informatie en achtergrond de website van Hospitality Group  of neem contact op met Krista Schouten via 06-46395435 of krista.schouten@vinci-facilities.com

 

 

Neem contact met ons op