Reporting & Service Request Management

VINCI Facilities opereert met een landelijke service desk, zij leggen facilitaire meldingen, technische storingen, aanvragen, klussen en kleine projecten op basis van vooraf bepaalde contractstructuur en service lines in het Facility Management Information System (FMIS) vast en worden op deze wijze voor Contract Managers zichtbaar. Ons FMIS creëert unieke kenmerken per klacht of storing, per techniek, service of locatie waardoor op basis van kentallen, beheer kan plaatsvinden om functioneren en kosten te optimaliseren. Ook kunnen de KPI scores of financiële consequenties van de samenwerking (fixed en variabele kosten) in deze tooling gevolgd worden door de facilitair verantwoordelijke, essentieel voor rapportages.

Calamiteiten worden 24/7 afgehandeld door onze storingstechnici of onze partners voor bouwkundige ondersteuning, specialisten in geval van specifieke technieken zoals bijv. liftinstallaties. Door deze integraal gemaakte afspraken wordt uw bedrijfscontinuïteit gewaarborgd.

De storingsanalyse is ook een van de parameters die wordt gebracht in de NEN 2767 conditiemeting, als tegenwicht voor ouderdom en andere gebruiksfactoren bij gedateerde installaties.

Neem contact met ons op

Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met ons cookie gebruik. Meer informatie

Cookie verklaring van Vinci

Sluiten