Consultancy & Interim Management

Bij VINCI Facilities bent u aan het juiste adres voor facilitair advies, consultancy en interim management. Onze praktijkgerichte aanpak komt voort uit onze jaren lange nationale en internationale Facility Management ervaring.

De inzet van de medewerkers van VINCI Facilities kan uw organisatie ondersteunen vanuit verschillende rollen en verantwoordelijkheden. De consultants en interim managers van VINCI Facilities gaan integer, transparant en proactief te werk en kunnen acteren op zowel strategische, tactische en operationeel niveau als manager, consultant, inspecteur / auditor, teamleider of project- leider/manager.


VINCI Facilities geloofd in maatwerk – wij luisteren naar uw vraag en zoeken de juiste persoon die past bij uw organisatie en uw behoefte.


Doelgericht, accuraat, enthousiast en tegelijk zorgvuldig kunnen wij u ondersteunen op de volgende vlakken:

  • Vervanging bij tijdelijke afwezigheid van uw eigen medewerkers.
  • Leveranciers- en contractmanagement.
  • Kwaliteitsverbeteringen en kostenoptimalisatie.
  • Technisch en bouwkundig onderhoudsadvies en inspecties o.a. NEN 2767.
  • Meerjarenonderhoud- en investeringsplannen.
  • Projectmanagement en projectcoördinatie o.a voor verhuizingen, herinrichting en renovaties.
  • Outsourcingstrajecten en aanbesteding van diensten.
  • Analyse en/of benchmark van uw facilitaire organisatie.
Neem contact met ons op

Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met ons cookie gebruik. Meer informatie

Cookie verklaring van Vinci

Sluiten